واقعاً رشد فروش و تکرار تجارت چیست؟

آیا تاکنون تحلیل کرده اید که واقعاً فروش در تجارت شما چیست؟ اکثر مردم پاسخ خود را به بازاریابی یا پیشروهای جدید گره می زنند. این افراد می توانند راننده باشند اما اصلی ترین عامل برای مشاغل کوچک نیست.

چه عواملی باعث می شود که یک سال برای خرید شخصی با شما ، از جاده خارج شود تا به شما برسد ، در حالی که آن مرد در خیابان نمی تواند پای شما بگذارد؟ به طور معمول ، وقتی این سؤال را میپرسم ، بازخورد می گیرم که محصول و خدمات چقدر عالی است. وقتی می پرسم چرا آن مرد در خیابان از شما استفاده نمی کند ، من به طور معمول در مورد عدم نیاز یا توانایی خرید توضیحاتی می دهم.

همه این پاسخ ها می توانند صحیح باشند ، اما هیچ یک از آنها درست نیست.

من هفت سال گذشته را صرف مطالعه این سؤالات و جستجوی هم حقیقت و هم جواب درست کردم. با کمال تعجب ، درک درست از آنچه که فکر می کردم می تواند راحت تر درک کند. به جای اینکه شما باید یک موضوع در این زمینه باشید ، سالها برای شما صرفه جویی می کنم و آنچه را که پیدا کردم برای شما تعریف خواهم کرد.

حقیقت و جواب درست.
اگر می خواهید رشد فروش را رونق بخشید و تجارت را تکرار کنید ، درک و اجرای یک استراتژی کاهش می یابد: محتوا روابط ایجاد می کند ، روابط ایجاد اعتماد می کند و اعتماد برابر است با فروش. یک دقیقه در مورد آن جمله بیاندیشید. هم اکنون در زندگی شخصی و تجاری شما صادق است.

مرتبط: ۵ راه برای ایجاد روابط قاتل با مشتریان

محتوا روابط ایجاد می کند.
از زمان طلوع آدمی ، چگونه روابط برقرار کردیم؟ ما محتوا ایجاد می کنیم. اگر من خودم فردا و در یک تاریخ ، خودم را مجرد می دیدم ، با صحبت کردن با آنها – یعنی ایجاد یک محتوا – برای ایجاد رابطه با شخصی که با او ملاقات کردم کار می کنم.

در فروش B2B برای سالهای متمادی ، مردم با داشتن تمام دانش و گفتن چشم انداز فروش در مورد ویژگی ها و مزایای عالی ماشین های جدید و شگفت انگیز ، محتوا ایجاد می کردند. امروز ، ما برای وب سایت ها و کتاب های الکترونیکی و همچنین برای بارگیری ها یا فیلم ها برای ارسال در YouTube محتوا ایجاد می کنیم.

چرا همه اینها را انجام می دهیم؟ به عبارت ساده ، محتوا روابط ایجاد می کند. و اگر مشتری شما به دنبال خرید هر چیزی از ارزش قابل توجهی از شماست ، ابتدا به یک رابطه احتیاج دارید تا این اتفاق رخ دهد. وقتی رابطه برقرار کنیم ، چه اتفاقی می افتد؟

روابط باعث ایجاد اعتماد می شود.
بیشتر مردم به کسی که تازه ملاقات کرده اند اعتماد ندارند ، صرف نظر از این که این یک رابطه تجاری است یا یک رابطه شخصی است. طبیعت انسان این است که کمی اعتماد به نفس ببخشد و ببیند کسی ارزش دارد اعتماد بیشتری به او داشته باشد یا نه. به عبارت دیگر ، آنها را به دست آورید. به همین دلیل است که حداقل ارائه آنچه شما گفتید بسیار مهم است ، بسیار مهم است.

اینجاست که سرویس دهی خوب مشتری ، شخصی که به تلفن پاسخ می دهد یا در میز جلو می نشیند ، می تواند یک رابطه جدید برقرار کند یا به هم بزند. با ادامه روابط ، اعتماد به نفس بیشتری می شود. و اگر تجربه مثبت باقی بماند ، میزان اعتماد شما بیشتر می شود. با افزایش اعتماد به شما ، چه اتفاقی می افتد؟

اعتماد برابر است با فروش.
هرچه فرد بیشتر به شما اعتماد کند ، بیشتر از شما خرید می کند.

یک خبر خوب با تمام رقابتی که مطرح می شود این است که ایستادگی کردن بسیار آسان است ، زیرا بسیاری از شرکت های ضعیف و افراد غیر قابل اعتماد در جهان وجود دارند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وقتی می گویید این کار را انجام می دهید انجام دهید. همچنین ، با مردم به روشی که می خواهید درمان شوید ، رفتار کنید. از آنجا که تعداد کمی از افراد چنین کاری را انجام می دهند ، ایستادن از بسته چندان کار سختی نیست.

مرتبط: ۵ راه برای رشد و ایجاد اعتماد

هنگامی که یک شخص با کسی رابطه برقرار کرد و آنها همیشه آنچه را که انتظار دارند بدست می آورند ، تغییر از آن شخص یا شغل آسان یا حتی مطلوب نیست. از آنجا که مطالب خوبی داده اید ، یک رابطه ایجاد کردید. از طریق آن رابطه شما سخت کار کرده اید و اعتماد به نفس خود را توسعه داده اید و اکنون ، این اعتماد به دست آورده شما سال به سال از طریق پول درآمدزایی می کند. هنگامی که شما ۵۰۰؛ ۱۰۰۰؛ ۲،۰۰۰؛ یا ۵۰۰۰ نفر از این روابط قابل اعتماد ، آنها به دارایی های شگفت انگیز تجارت شما تبدیل می شوند.

اگر من را قبلاً خوانده اید ، شاید من را شنیده باشید که می گوید برای ساختن حصار در اطراف مشتریان باید از یک خبرنامه استفاده کنید. آنها طولانی تر خواهند ماند و بیشتر هزینه می کنند. خوب ، این چیزی است که من در مورد آن صحبت می کنم. اگر در درک خودم از این که چگونه همه این کارها هفت سال پیش انجام می شود ، پیچیده تر بودم ، کلمه “خبرنامه ها” را برای “محتوا” روشن می کردم.

من همیشه به مردم می گویم که یک خبرنامه یک ابزار جادویی نیست. اگر کسی در حال فروش ابزار جادویی برای حل همه مشکلات شما است ، باید خیلی دور و خیلی سریع فرار کنید. یک خبرنامه صرفاً وسیله ای برای توزیع محتوا است که ایجاد روابط می کند. این روابط را با گذشت زمان پرورش می دهد. شما باید با ارائه محصول یا خدمات خود به روابط احترام بگذارید و اعتماد کسب کنید. اگر این کار را نکنید ، یا نمی توانید ، یا نمی توانید این کار را انجام دهید ، می توانید تمام مطالب را تحویل داده و همه خبرنامه ها را ارسال کنید ، و این به سادگی فرقی نمی کند.

چگونه این کار را در تجارت خود پیاده سازی کنید.
چالش با هر ایده اجرای است. با بیشتر ایده ها در تجارت ، شما معمولاً چهار انتخاب دارید و این هیچ تفاوتی با هم ندارد.

 

می توانید موارد زیر را انجام دهید:

کاری نکن این همان چیزی است که بیشتر افراد مبتلا به آن هستند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *