مدیریت صادرات

 

برای رقابت در بازارهای صادراتی بین المللی ، مشاغل باید به منابعی دسترسی داشته باشند که بتواند به آنها در بهبود دانش و آمادگی مدیریت صادراتی آنها کمک کند. تیم توسعه مدیریت صادرات ITC خدمات آموزشی و مشاوره ای را به مشاغل با هدف صادرات ارائه می دهد. آموزش هایی برای حمایت از صادرکنندگان و همچنین مشاوران صادرات در دسترس است.

 

خدمات عبارت از :
خدمات مشاوره ای

ITC از شبکه در حال رشد خود درمورد مشاوران صادراتی خبره استفاده می کند تا از تکنیک های تخصصی در مورد مداخلات خاص توسعه صادرات استفاده کند. مشاوران صادراتی که برنامه موفقیت آمیز مشاوره تجارت ITC را با موفقیت به اتمام رسانده اند ، جزئی از شبکه ما می شوند و این فرصت را دارند که در تکالیف توسعه ملی یا بین المللی شرکت کنند.

 

صادرات مربیگری

مشاوران معتبر صادراتی مشاغل را در زمینه بهبود رقابت خود برای صادرات موفق راهنمایی می کنند. آنها از طریق طراحی یک استراتژی موفق صادراتی ، به بهبود بازاریابی و قابلیت های تولید ، قادر به انجام معاملات صادراتی ماهر ، از همه جنبه های بهبود رقابت در صادرات کمک می کنند.

 

تشخیص تجارت

مشاوران خبره صادرات آموزش داده می شوند تا تشخیص سریع مشاغل کوچک را برای تعیین آمادگی صادرات و تنگناهای عملیاتی خود انجام دهند. به طور خاص ، روش مورد استفاده آنها تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف را در مورد موضوعات استراتژی ، تولید و بازاریابی امکان پذیر می کند.

بسته به پروژه توسعه خاص ، ITC می تواند مشاوران ملی ما را برای تولید سریع و کم هزینه تشخیص خوشه های تجاری برای تهیه یک استراتژی ارتقاء بخش گسترده تر بسیج کند. مؤسسات محلی یا سایر آژانسهای اهداکننده که به دنبال مشاوران واجد شرایط هستند ، می توانند از روش متقن ارائه شده به فارغ التحصیلان CTAP نیز بهره مند شوند.

 

آموزش

تیم مدیریت صادرات و توسعه برای تقویت مهارت های استراتژیک ، مدیریتی و فنی متخصصان صادرات برنامه های آموزش حرفه ای ارائه می دهد. کاتالوگ جامع ماژول ها جنبه های اصلی مدیریت صادرات مشاغل کوچک را در بر می گیرد. این آموزش ها برای متخصصان مشاغل – کارآفرینان ، مدیران ، مشاوران ، کارمندان نهادها – که در ارائه خدمات پشتیبانی صادراتی به مشاغل کوچک در کشورهای در حال توسعه شرکت دارند ، طراحی شده اند.
برنامه های آموزشی برای صادرکنندگان از طریق شرکای نهادی محلی که با متخصصان صادرات بصورت محلی همکاری می کنند ارائه می شود. ITC مواد آموزشی ، جلسات آموزش مربیان و تعداد زیادی از منابع و ابزار آنلاین را در اختیار شما قرار می دهد.

مواد آموزشی را می توان در بخش ها و مخاطبان مختلف ، از جمله اجتماعات خرد ، جنسیت و جوانان ، سفارشی سازی کرد. مجموعه ابزارهای آموزشی به گونه ای طراحی شده اند که مربیان محلی بتوانند برنامه های عملی توسعه حرفه ای را به صادرکنندگان ارائه دهند.

 

دسترسی! – برنامه توسعه صادرات برای صادرکنندگان در تجارت با چالشهای خاصی روبرو هستند. دسترسی! وب سایت به منظور بهبود رقابت مشغول تجارت بین المللی طراحی شده است. این برنامه نیازهای ویژه مشاغل با خدمات پشتیبانی از جمله آموزش ، مشاوره ، مشاوره کسب و کار ، مشاوره در مورد توسعه محصولات و بازار ، شبکه های تجاری و راه حل های اطلاعاتی تجاری را ارائه می دهد.

 

ساختار برنامه

این برنامه شامل ۳۰ ماژول است که جنبه های اصلی مدیریت صادرات مشاغل کوچک را پوشش می دهد.

ماژول های آموزشی:

۱ استراتژی صادرات محیط زیست تجارت بین المللی
۲ آیا شما آماده صادرات هستید؟
۳ زنجیره ارزش جهانی
۴ استراتژی تجاری برای صادرات
۵ تحقیقات بازار
۶ ساختن یک برنامه تجاری صادراتی
۷ قابلیت تولید تولید ساختمان قابلیت صادرات
۸ بسته بندی صادراتی
۹ـ مدیریت کیفیت صادرات
۱۰ توزیع محصولات شما
۱۱ ارتباط با محصولات شما
۱۲ افزایش معاملات به صادرات علاقه مشتری
۱۳ incoterms
۱۴ هزینه و قیمت گذاری
۱۵ مهارت ارتباط و مذاکره
۱۶ جنبه های پیمانکاری و حقوقی
۱۷ مستندات صادرات
۱۸ حمل و نقل بین المللی
۱۹ تامین مالی صادرات و مدیریت منابع پرداخت
۲۰ مدیریت جریان نقدی
۲۱ مالکیت معنوی
۲۲ فناوری اطلاعات و ارتباطات
۲۳ تصمیم گیری در مورد منابع
بخش افزودنی محصولات فرآورده های باغبانی
ب صادرات صنايع دستي و منسوجات
ج صادرات قهوه
D صادرات پنهان ، پوست و چرم
E صادرات خدمات شما
ماژول های اضافی X ، جنسیت و تجارت
اثرات زیست محیطی Y
ماژول های راهنمای مشاوره مشاغل برای مؤسسات و مدرسان
مسائل جنسیتی XT برای مربیان
مدیریت برنامه Z و RBM

 

 

تحویل

کارگاه های آموزشی شرکت کنندگان را با دانش اساسی که برای تجارت در بازارهای بین المللی نیاز دارند ، معرفی می کند. آنها در قالب های گوناگونی مانند:

برنامه ۵ روزه فشرده
کارگاه های نیمه روزه یا تمام روز
ماژول های فردی a la carte

شرکت کنندگان می توانند دوره های مقدماتی و یا دوره های عمیق تر را طی چندین جلسه آموزشی طی کنند. آموزش ها از طریق موسسات شریک معتبر توسط شبکه ای از مدرسین و مشاوران انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماژول ها ، لطفا به بخش آموزش ACCESS مراجعه کنید! سایت اینترنتی.

 

شبکه های

ITC و شرکای آن صدها مدیر SME را برای استفاده از سیستم مدیریت بازرگانی آموزش داده اند. به رسمیت شناخته شده است که برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار ، پرورش ، توانمندسازی و بسیج شبکه های مؤسسات حمایت از مشاغل محلی ضروری است. همکاران ITC با انواع مختلف سازمان ها و ارائه دهندگان خدمات توسعه تجارت ، از جمله مشاوره خصوصی ، موسسات پشتیبانی تجارت ، مراکز آموزشی ، مؤسسات فنی ، دانشگاه ها و سازمان های مردم نهاد. اینها می توانند ویژه بخش یا برش دهنده باشند. تمرکز اصلی مدیریت فعال این شبکه جهانی برای ادامه خدمات با کیفیت بالا و توسعه کسب و کار برای افراد انتهایی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه پیوستن به شبکه ITC از شرکای توسعه مدیریت صادرات ، لطفا با ما تماس بگیرید.

پروژه ها

ITC در حال حاضر برای پروژه های ذیل مدیریت توسعه صادرات ، کمک فنی و پشتیبانی را ارائه می دهد.

 

 

نوشته های مرتبط
بازی صفر
استراتژی برد-برد
استراتژی برد-باخت
ارزش پول (VFM)
گزاره فروش بی نظیر (USP)

شرکت مدیریت صادرات (EMC)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *