ساختن محصولات جدید ویروسی شده و موفق می شوید.

 

چرا  برخی معرفی محصولات جدید ویروسی تر و موفق تر از سایرین است؟ این تحقیق تئوری های ارتباطات بین فردی و یادگیری مصرف کننده را برای کشف این سؤال تلفیق می کند. با تجزیه و تحلیل مجموعه داده های منحصر به فرد از میلیون ها نفر از انتقال دهان به دهان مصرف کننده (eWOM) در رسانه های اجتماعی در رابطه با ۳۴۵ محصول جدید خودرو معرفی شده در طی سالهای ۲۰۰۸-۲۰۱۵ ، متوجه می شویم که محصولات خلاقانه تر حجم eWOM بیشتری تولید می کنند اما احساسات کمتری از آن دارند. این اثرات از نظر بزرگی در کانالهای eWOM متفاوت است. با این حال ، استفاده از ارتباطات با محتوای غنی ، پیش اعلامیه و cobranding باعث تقویت (تضعیف) اثر مثبت (منفی) نوآوری محصول بر حجم eWOM (احساسات) می شود. نتایج همچنین حاکی از آن است که احساسات eWOM پیش بینی کننده موفقیت محصول جدید نسبت به حجم eWOM است. نتایج تجربی بینش بیشتری در مورد چگونگی تأثیر نوآوری محصول در معیارهای eWOM در چندین دسته از محصولات نشان می دهد و نقش هیجان و ریسک درک شده را به عنوان مکانیسمهای اساسی در تأثیر این تأثیرات می گذارد. این تحقیق پیامدهای مفیدی را برای شرکتها در طراحی کمپین های بازاریابی موثر ویروسی برای تقویت موفقیت محصول جدید ارائه می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *