باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان و اصول پیاده سازی باشگاه مشتریان از مهمترین اقدامات در راستای حفظ و وفادار سازی مشتریان بشمار می آید. مراحل همومی جرای پروژه راه اندازی باشگاه مشتریان توسط نبض زندگی ، مشاوران راه اندازی باشگاه مشتریان نبض زندگی به صورت عمئمی طی مراحل زیر شما را در دستیابی به باشگاه مشتریان پایدار یاری می نمایند:

۱- تشکیل تیم پروژه در محل کارفرما
۲- عارضه یابی سازمان و تعیین میزان آمادگی پرسنل و فرآیندهای سازمانی جهت اجرای پروژه
۳- اجرای برنامه آموزش پرسنل و یا مهندسی مجدد فرآیندهای مرتبط با باشگاه مشتریان
۴- تعيين منطق اجراي برنامه ( افزايش سود، اعتبار برند، مبازره تجاري يا …..
۵- طرح ریزی نظام جمع آوری اطلاعات و صدای مشتری

۶- تحليل رفتار و روند فروش و خرید مشتریان
۷- جمع آوری اطلاعات اولیه سودآوری شرکت از businessplan رایج در شرکت
۸- تهيه طرح مفهومي شامل تعیین شیوه های جذب، اشتراک دهی، ادبیات و قوانین باشگاه
۹- تهيه گردشكارها
۱۰- ايجاد زيرساخت هاي نرم افزاري و سخت افزاري شامل اجرای پورتال مشتریان، سامانه نظرسنجی، سامانه دریافت شکایات، سامانه اندازه گیری سطح رضایت، سیستم نرم افزاری و سخت افزاری جمع آوری و تحلیل امتیازات مشتری، برگزاری برنامه های فیزیکی مانند سمینارها، جشن ها و … ویژه کلوپ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *