بازی صفر

استراتژی مذاکره که در آن سود یک طرف مستقیماً با ضرر و زیان طرف مقابل جبران می شود. این استراتژی مذاکره معمولاً برای مذاکره کنندگان رقابتی است که به کشورهای نوظهور مانند چین ، روسیه یا کشورهای عربی تعلق دارد. این استراتژی مخالف یک استراتژی برد-برد است. راهنمای مذاکره و فرهنگ تجارت کشورها.

 

 

نوشته های مرتبط
بازی صفر
استراتژی برد-برد
استراتژی برد-باخت
ارزش پول (VFM)
گزاره فروش بی نظیر (USP)

شرکت مدیریت صادرات (EMC)

رات (EMC)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *