استراتژی برد-برد

استراتژی مذاکره که در آن هر دو طرف تقریباً برابری می کنند. طرفین موافقت می كنند كه هم به نفع خودشان و هم به نفع گروه عمل كنند. اساس هر وضعیت برنده این است که سازش و همکاری باید کم و بیش به اندازه رقابت مهم باشد. این استراتژی مذاکره معمولاً برای مذاکره کنندگان تعاونی است که متعلق به پیشرفته ترین کشورها از جمله سوئد ، کانادا یا ژاپن است. این استراتژی با یک استراتژی برد-باخت یا بازی جمع صفر مخالف است. راهنمای مذاکره و فرهنگ تجارت کشورها.

 

 

 

شرکت مدیریت صادرات (EMC)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *