استراتژی برد-باخت

مذاکره مبتنی بر تلاش برای تقسیم منابع ، و در نتیجه وضعیت برد-برد از بین می رود. در هنگام انتخاب این استراتژی ، دیدگاه مخالف یا رقابتی به خود می گیرد. تمرکز روی دستیابی به اهداف فوری است ، با توجه کم و یا هیچ اهمیتی برای ایجاد روابط آینده برای حل و فصل مناقشات با استفاده از یک استراتژی برد-از دست دادن زمان و انرژی کمی لازم است ، زیرا اگر راه حل های خلاقانه ای در نظر گرفته شود ، اندک است. این استراتژی مذاکره معمولاً برای مذاکره کنندگان رقابتی است که به کشورهای نوظهور مانند چین ، روسیه یا کشورهای عربی تعلق دارد. این استراتژی خلاف استراتژی برد-برد است. به عنوان معامله توزیع نیز شناخته می شود. راهنمای مذاکره و فرهنگ تجارت کشورها.

 

نوشته های مرتبط
بازی صفر
استراتژی برد-برد
استراتژی برد-باخت
ارزش پول (VFM)
گزاره فروش بی نظیر (USP)

شرکت مدیریت صادرات (EMC)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *