ارزش پول (VFM)

معیار کیفیتی که هزینه پولی محصول یا خدمات را در برابر کیفیت و / یا مزایای آن محصول یا خدمات ارزیابی می کند ، با در نظر گرفتن عوامل ذهنی مانند تناسب اندام برای هدف ، همراه با هزینه های کل زندگی مانند نصب ، آموزش ، نگهداری و دفع و هدر رفتن.

 

 

نوشته های مرتبط
بازی صفر
استراتژی برد-برد
استراتژی برد-باخت
ارزش پول (VFM)
گزاره فروش بی نظیر (USP)

شرکت مدیریت صادرات (EMC)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *